खबर लहरिया पानी और स्वच्छता स्कूल में खाना,खाना है तो पानी घर से लाना है बाँदा जिले के पूर्व माध्यमिक विद्यालय क्योटरा डेरा में

स्कूल में खाना,खाना है तो पानी घर से लाना है बाँदा जिले के पूर्व माध्यमिक विद्यालय क्योटरा डेरा में

स्कूल मा खाना खाएं का है तौ पानी घर से लावै का पड़ी। जिला बांदा, ब्लाक तिंदवारी के पूर्व माध्यमिक विद्यालय क्योटरा डेरा [पिलौनी] के या समस्या आय। काहे से हेंया के हैण्डपम्प एक साल से पानी के जघा बालू देत हैं।
अंकित अउर शिवानी का कहब है कि हेंया के हैण्डपम्प से बालू निकलत है, यहै कारन घर से पिये खातिर पानी लइत है। खाना बनावै वाली तारा बताइस कि स्कूल के हैण्डपम्प से गन्दा पानी निकलत है, तौ हमें खाना बनावै के खातिर बहुतै दूरी से पानी लावै का पड़त है। नसीब अली का कहब है कि स्कूल का हैण्डपम्प मशीन से बोर कइके लगावा गा है, यहै कारन बालू देत है। हेंया कइयौ हैण्डपम्प हाथ से लगाये गें हैं, तौ नींक पानी निकलत है।
हेड मास्टर हेमलता का कहब है कि हैण्डपम्प खातिर कइयौ दरकी विभाग मा कहा गा है। प्रधान कहत है कि अप्लीकेशन दइ दीन गा है, हैण्डपम्प बन जई। तिन्दवारी ए.डी.ओ.पंचायत राणाजी का कहब है कि छह महीना से नियम बदल गा है कि जउन काम जल संस्थान करावत रहि है,वा काम अब गांव के प्रधान कराइहैं। यहै कारन हैण्डपम्प का रिबोर ग्राम पंचातय कइत से होई।

रिपोर्टर- शिवदेवी

Published on Feb 23, 2018