सड़कन के हाल बेहाल

या सड़क शुरू होत है दसन गांव जोडै का
या सड़क शुरू होत है दसन गांव जोडै का

जिला बांदा। सड़कन का हाल पहिले से ही खराब है। लगातार बारिश से सड़कन का हाल अउर भी बुरा है। पी.डब्लू.डी. विभाग कहत है कि मरम्मतीकरण का रूपिया नहीं आवा आय।
बांदा-चिल्ला वाली सड़क पलरा गांव से चिल्ला कस्बा तक दस किलोमीटर पांच साल से खराब है। गाड़ी चालक राजा व ज्ञानेन्द्र सिंह कहिन कि या सड़क मा यतने बड़े गड्ढ़ा हैं कि आय दिन हमार गाड़ी पंचड़ होई जात हैं। पी.डब्लू.डी. खण्ड दुई का जेई संतोष कुमार कहत है कि वा सड़क का काम चलत है। बांदा से चिल्ला तक हाइवे सड़क बनत है। या मारे एक कइत समस्या बनी ही रही।
तिन्दवारी कस्बा, मोहल्ला प्रेम नगर, बबेरू तिराहा। हेंया का दुकानदार राजा बतावत है कि तिराहा से एक किलोमीटर सड़क खराब है। रफीक ठेलिया मा सब्जी लइके बेंचै जात रहै तौ वहिके ठेलिया पलट गे पूर सब्जी खराब होइगे। प्रान्तीय खण्ड का सहायक अभियन्ता ओ.पी. सिंह का कहब है कि या साल सड़क मरम्मत करावंै का बजट नहीं आवा आय।
बांदा चिल्ला बाई पास से लइके पट्टन पुरवा तक दुई किलोमीटर सड़क लगभग दुई साल से खराब है। पुलिया भी टूट है। पढ़ै वालै बच्चा मूड़े मा बस्ता धइके स्कूलै जात हंै। या सड़क लगभग 10 गांवन का जोड़त है। पी.डब्लू.डी. खण्ड 2 का जेई सुरेन्द्र कुमार का कहब है कि या सड़क के जांच होई गे है। प्रस्ताव बना के भेजा जई।