बाँदा में छिड़ी राजनीतिक जंग

जिला बाँदा, शहर बाँदा जुलाई 21 का बहुजन समाज पार्टी के महा सचिव विधान परिषद् विपक्ष के नेता नसीमुद्दीन सिद्दीकी का आपन पार्टी से बसपा सुप्रीमो मायावती का निकलै का चाही । यहिसे बसपा अउर भारतीय जनता पार्टी के बीच चुनावी माहौल के बीच जंग छिड़ गे है।
भारतीय जनता पार्टी के जिला अध्यक्ष इंद्रपाल का कहब है कि जउनतान नसीमुद्दीन सिद्दीकी दया शंकर के लड़की का गली दिहिस है। वा बहुतै गलत बात है।
नसीमुद्दीन सिद्दीकी का अगर वहिके लड़की का कुछौ कहै का रहै तौ व अउर कुछ कहि सकत रहै ,पै गाली न दें का चाही। या कउनौ नीक बात नहीं आय। इनतान करैै वालें का सजा होय का चाही। या बात राजनीति के खिलाफ है। महोबा जिला के भारतीय जनता पार्टी वालेन का कहब है कि भारतीय जनता पार्टी राज्यपाल से मांग करत है कि नसीमुद्दीन सिद्दीकी का का बर्खास्त कीन जाये । वा कसत वहिका गाली दिहिस है।
नसीमुद्दीन सिद्दीकी के खिलाफ मुकदमा लगावैं के जरूरत है। यहिसे अब तौ साफ पता चलत है कि 2017 का चुनाव होय वाला है तौ या मुद्दा का भारतीय जनता पार्टी वालेन का मउका मिल गा है।
आखिर नसीमुद्दीन सिद्दीकी इनतान कसत कहि सकत है। वहिका गाली दें से पहिले एक दरकी सोचै का चाही कि केहिका का कहत है। नसीमुद्दीन न समझ तौ नहीं आय।
27/07/2016 को प्रकाशित

बाँदा में छिड़ी राजनीतिक जंग
बसपा और भाजपा की चुनावी बयानबाज़ी शुरू